Wednesday 20 March 2013

Yang Hidup Pasti Akan Mati...


Lutino LB yang merupakan LB pertama saya, kedua-duanya telah pergi buat selamanya


My Grey Eyes LB, juga telah pergi buat selama-lamanya



Ma Barker, LB Lutino yang paling aku sayang juga dah pergi buat selama-lamanya... ibarat gugur jantung aku bila melihat dia dah kaku mati


Biasalah masa lapang tak ada kerja ni aku suka tergodek-godek pic-pic lama anak-anak aku. hati pilu bila lihat pic anak-anak yang telah pergi buat selamanya. Touching tiba-tiba bila mengenangkan mereka semua yang banyak menghiburkan hati aku baik dikala aku gembira dan duka.



Walaupun mereka hanya haiwan kesayangan tetapi kehilangan mereka banyak memberi kesan kepada aku. Kehilangan mereka boleh diibaratkan sebahagian dalam diri ini juga pergi selamanya. Memang jenis aku kalau sayang, aku akan sayang betul-betul walaupun dimata orang lain mereka hanya sekadar haiwan yang tidak berakal...walaupun mereka tidak berakal tetapi mereka semua cukup membuat aku gembira dan tenang berbanding aku berada dikalangan manusia yang berakal.



Baba harap kamu tenang disamping Allah semuanya, kamu adalah ciptaan Allah yang terbaik yang pernah Baba miliki.....

No comments:

Post a Comment