Wednesday 20 March 2013

My First baby Blue Fischery Agarponis

 

Alhamdullilah akhirnya dengan rezeki dari Allah akhirnya induk Blue Fischery Agarponis aku akhirnya telah bertelur buat pertama kalinya setelah berada di dalam koleksi aku sebanyak 5 biji. Dan syukur pada Nya akhirnya 3 daripada 5 biji telur yang di eram oleh induk tersebut berjaya menetas. Walau bagaimanapun seekor daripadanya telah mati kerana tidak tahu apa sebabnya.
2 weeks old Dua ekor berjaya aku selamatkan dengan mengambil daripada jagaan induk tersebut dan terpaksalah aku "handfeed" dan Alhamdullilah mereka membesar dengan sihat. Anak Blue Fischer ini aku telah dijual kepada sepupu aku dengan harga RM550 sepasang...Alhamdullilah rezeki :)
Ketika berusia hampir 2 bulan...bersama Doudle Dark Pastel Mauve Personatus (3 Months old)

No comments:

Post a Comment